sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Semazenler

lähde: http://www.semazenekibi.com
Otsikko tarkoittaa pyöriviä dervisseja. Olen vähän niin kuin pikkulapsi hyrrien kanssa... nuo pyörivät dervissit kiehtovat minua valtavasti. kaikki alkoi heti ensimmäisellä käynnillä toukokuussa 2011. silloin näin dervissin pyörinnän ensimmäistä kertaa. Tuolloin en tiennyt mistä on kyse, ihailin vain. Nyt tieto on karttunut monellakin tapaa, monesta eri lähteestä ja erilaisista kokemuksista. mitä enemmän tiedän sen enemmän se asia minua kiehtoo. Tai pikemminkin pitäisi kai sanoa että sen enemmän se minua kutsuu. Konyaan olisi upeaa päästä joulukuussa kun Dervissit kokoontuvat, mutta silloin mennään lasten ehdolla ja luulenpa ettei Konya ole heille ykkösvaihtoehto. Ja ties mitä muuta tässä voi tapahtua sitä ennen ;)

lähde: www.tasavvufgrubu.com

Niinpä tänäkin iltana tuli taas parin kuvan kautta katseltua enemmänkin ja mietittyä ja kuunneltua. Osa musiikista on hyvin rentouttavaa, mutta ei kaikki :)

Yllätys tälle illalle oli se että myös naisten katselmuksia järjestetään. Ja tuo alempi kuva liittyy juuri siihen, tosin mainos kertoo että kyseessä on ensimmäinen naispuolisten dervissien katselmus Turkissa. Mainoskuvasta ei vain käy ilmi minä vuonna se on julkaistu. sitten tuolta lehden sivulta, johon kuva linkittyi, näkyi että kyseessä on vuosi 2012.


Lähde: www.kocaelivizyon.com













lähde: www.hasbihalorganizasyon.com













lähde: www.hasbihalorganizasyon.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.